11. syyskuuta 2011

Stellan Arvostus


On joitain bändejä, joita ei tajua kaivanneensa ennen kuin löytää ne uudelleen. Itselleni on juuri käynyt Stellan kanssa niin. Olin täysin kadottanut Stellan, vaikka Stellalta tuli vasta kuukausi tai pari sitten uusi albumikin. Kohautin vain olkapäitäni ja ajattelin, että "no jaa". Nyt olen kuitenkin viimeiset kaksi viikkoa luukuttanut Stellaa ihan tajuttomasti. Enkä siis edes uutta albumia vaan vanhempaa tuotantoa. Itseasiassa Jokin On Muuttumassa on edelleenkin hyvin tuntematon albumi minulle. En ole vain jaksanut tutustua, mutta nyt olen päättänyt tarttua itsestäni niskasta kiinni, marssia kauppaan ja kahmaista levyn mukaani. Marjan ääni on vain jotain niin ihanaa ja hienoa, se iskee suoraan selkäytimeen. Erityisesti Korkokengät on biisi, jota rakastan yli kaiken. Se vain kolahtaa minuun täydellisesti, en siitä oikein sen enempää osaa sanoa. Onko se sitten juuri tuo Marjan mahtava ääni, joka tekee tuosta biisistä niin loistavan. Mene ja tiedä, mutta siinä biisissä Marjan laulu kuitenkin pääsee valloilleen täydellä teholla. Biisiä kuunnellessa tekee mieli huutaa, itkeä, paiskoa kengät seinään ja kaataa hyllyt. Kuten Stella laulaakin.

Olen uudelleen rakastunut Stellaan!

Stella - Häävalssi [SPOTIFY] (valitettavasti tästä oli youtubessa vain live-vetoja)





P.S. Tietäisikö joku että mikä mikä bändi soitti eilen noin kello 16.30 olympiastadionin edustalla siinä urheilutorin (tjv.) lavalla? Haluaisin kuulla lisää kyseistä bändiä. En ehtinyt kauaa kuunnella, mutta sillä hetkellä soittivat Everybody Need Somebody To Love - biisiä. 

2 kommenttia:

  1. Mulla kävi kans Stellan kanssa niin että yhtye painui ekan levyn jälkeen unohduksiin ja -08 Ilosaaren keikan ansiosta sitten hankin muunkin tuotannon.

    VastaaPoista
  2. Itselläni oli jonkin aikaa vielä sellainen idioottifiilis, että "miten mä olen voinut unohtaa tämän?!"

    VastaaPoista